Як повернути куплений товар
Згідно із законодавством України, ви можете повернути куплений товар в магазин. Але для цього повинні бути дотримані наступні умови:
  1. Куплений товар повинен бути наданий на повернення не пізніше 14 днів з моменту покупки.
  2. Він не був у використанні і зберіг свій товарний вигляд.
  3. Цілісність упаковки не порушена.
У разі недотримання одного і більше критеріїв, магазин залишає за собою право відмовити в поверненні товару. Щоб повернути куплений товар, вам необхідно відправити його за допомогою кур'єрської служби «Нова Пошта» в наш офіс за адресою: м Херсон, ТРЦ "Фабрика", вул. Залаегерсег 18, магазин "MULTIBAGS". 
Або уточнити інформацію, куди відправляти у менеджера сайту.
Звертаємо вашу увагу, що оплачує зворотну відправку товару клієнт. Винятком є ​​випадок помилки менеджера або магазину . В такому випадку магазин оплачує зворотню доставку.
 
Важливо! Відтінок вироби на вашому моніторі може відрізнятися від реального кольору. Враховуйте це при замовленні.
 
Як повернути гроші за куплений товар
Якщо ви вирішили повернути товар, і всі умови для повернення виконані, то ви маєте повне право повернути гроші за куплений товар. Для цього необхідно відправити його нам, після чого фахівець проведе огляд. Якщо все добре, то ми повертаємо вам грошові кошти в розмірі вартості вашої покупки.
Ми надаємо кілька способів повернення коштів: поштовий переказ або переклад на банківську карту. Залежно від зручного вам способу ми здійснюємо повернення коштів.
 
Повернення товару неналежної якості
Якщо ви отримали свою покупку, і вона має дефекти, брак або будь-які інші пошкодження, ви маєте повне право не оплачувати товар і відмовитися від його придбання. Якщо ви забрали покупку у кур'єра або у відділенні пошти при огляді, і дефект виявився пізніше, необхідно зробити наступне:
  • Відправити нам товар в офіс за адресою товар: м Херсон, ТРЦ "Фабрика", вул. Залаегерсег 18, магазин "MULTIBAGS"  Або уточнити інформацію, куди відправляти у менеджера сайту (вартість доставки оплачує покупець).
  • Сервісний майстер проведе огляд і зробить висновок.
  • Якщо брак заводський, проводиться безкоштовний ремонт, повна заміна товару або повернення грошових коштів, в залежності від того, що вибирає покупець. Новий товар відправляється коштом магазину, окремо оплачувати доставку не потрібно.
  • Якщо дефекти і пошкодження викликані неправильною експлуатацією з боку клієнта, то сервісний центр здійснює ремонт. Вартість ремонту визначається індивідуально, залежно від пошкоджень, а сам ремонт оплачує клієнт. Клієнт має право відмовитися від ремонту товару, в такому випадку покупка буде повернута назад клієнту. Вартість доставки оплачує покупець.
Звертаємо вашу увагу, що дуже важливо зберігати транспортну декларацію та інші супутні документи. Без надання документів ми не зможемо здійснити повернення грошових коштів або товару, навіть якщо він неналежної якості.
 
Хочемо зазначити, що невідповідність відтінків не є дефектом. Зображення товару на вашому моніторі може трохи відрізнятися від реального кольору. Тому треба запитати у менеджера при замовленні колірний відтінок, розміри товару та інші характеристики, щоб не виникло непорозуміння. Ми дбаємо про наших клієнтів, тому завжди перевіряємо товар перед відправкою на наявність пошкоджень. Але ніхто не застрахований від позаштатних ситуацій або проблем, які проявляються надалі. Не переживайте, ми завжди намагаємося знайти рішення, яке влаштує обидві сторони. Якщо вам необхідно повернути товар, просто повідомте нам про це, і ми разом вирішимо це питання.